vineri, 3 februarie 2012

Intre apus si rasarit.

Sa vrei,sa iti doresti,sa obti,ca sa ai,sa ai ca sa te bucuri,sa te bucuri pentru a fi fericit,sa fi fericit pentru a fi implinit.Imi doream sa vad,imi doream sa simt,imi doream sa traiesc,imi doream sa visez,sa plutesc,sa calatoresc,sa ajung departe.Trebuia sa stiu,trebuia sa imi dau seama,trebuia sa vad.Sa inchid ochii si sa plec,sa respir si sa zbor.Nu e nimic de facut,dar poti sa alegi,poti sa te indrepti,catre apus sau catre rasarit,catre intuneric sau catre lumina,catre suferinta sau catre fericire,catre deznadejde sau implinire,catre cosmar sau feerie.Nu lasa ca lacrima sa picure pe hartie,sterge-o cu un zambet plin de bucurie.Aruncate in zorii zilei de maine,cufundate in intunericul noptii si cautate pe sine.Priveste acolo,pentru ca iti place si te incalzeste,imbracate in sentimente si fereste-te.Sa fi puternic si sa vi,sa rasari ,sa te trezesti,sa te arati si sa fi.Sa fi las,si sa pleci,sa stai cu spatele si sa regreti,sa te ascunzi si sa fugi,sa alergi sa fi nevazut.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu